Mūsų skype statusas
Pagalba
Apie mus
Naujienos
Paslaugos
Internetas namams
Internetas imonėms
Šviesolaidinis ryšys
Spartusis ryšys
Atsarginės kopijos
Talpinimas
Sutartis
Kontaktai

54.80.60.91
B4net Pašto sistema

Dieną: °C
Naktį:  °C
Dieną: °C
Naktį:  °C

Naujienos


Ką daryti, jei naršyklėje neatsidaro puslapis?


 

 

 

Jei suvedus internetinį adresą, jūsų naršyklėje neatsidaro joks puslapis, pasinaudokite šiais problemos sprendimo variantais:

 

1 variantas. Patikrinkite modemo/maršrutizatoriaus lemputę.

Patikrinkite, ar dega nors viena modemo/maršrutizatoriaus lemputė. Jeigu nedega – įjunkite modemą/maršrutizatorių į elektros tinklą ir/arba paspauskite įjungimo mygtuką.

Jeigu dega bent viena lemputė – perkraukite modemą/maršrutizatorių, t.y. išjunkite jį iš elektros tinklo, palaukite 30 sekundžių ir tuomet vėl įjunkite.

 

2 variantas. Patikrinkite sujungtą įrangą.

Patikrinkite, ar tinkamai sujungta jūsų įranga ir ar nėra pažeistų laidų.

Jeigu prijungus antrą kompiuterį, nepavyksta prisijungti prie interneto, pabandykite kompiuterį išjungti ir įjungti iš naujo. Jeigu nesinaudojate belaidžiu (Wi-Fi) interneto ryšiu, papildomai patikrinkite kompiuterio tinklo plokštės nustatymus.

Jeigu naudojatės belaidžiu (Wi-Fi) interneto ryšiu – pereikite prie 3-čio varianto.

 

3 variantas. Patikrinkite prisijungimą belaidžiu ryšiu.

Prisijunkite prie belaidžio interneto,

  • jeigu naudojatės Windows 2000 operacine sistema, paspaudę mygtuką „Start“, toliau atitinkamai spauskite kompiuteryje šias nuorodas: „Settings“ > „Control Panel“ > „Network and Dial-up Connections“;
  • jeigu naudojatės Windows XP operacine sistema, paspaudę mygtuką „Start“, toliau atitinkamai spauskite kompiuteryje šias nuorodas: „Control Panel“ > „Network Connections“;
  • jeigu naudojatės Windows 7 operacine sistema, paspaudę mygtuką „Start“, toliau atitinkamai spauskite kompiuteryje šias nuorodas: „Control Panel“ > „Network and Sharing Center“ > „Change adapter settings“;
  • jeigu naudojatės Windows Vista operacine sistema, paspauskite mygtuką „Start“, toliau nuosekliai pasirinkite šias nuorodas: „Control Panel“ > „Network and Sharing Center“ > „Manage network connection“.

Pasirinkite belaidžio interneto pakuotės tinklą ir:

1) spauskite mygtuką „Connect“,

2) atsidarys dar vienas langas su aptiktais belaidžiais tinklais,

3) atsidariusiame lange pasirinkite jūsų namų belaidį tinklą (tikslų jo pavadinimą SSID) sužinosite, perskaitę lipduką ant įrenginio dugno) ir dešiniu pelės klaivišu spauskite „Connect“,

4) prisijungimo lange, laukelyje „Network key“ įveskite WPA-PSK slaptažodį (nurodytą lipduke, priklijuotame ant apatinės belaidžio interneto maršrutizatoriaus korpuso dalies).

5) suvedus slaptažodį, spauskite „OK“.

6) Jeigu naudojatės Windows 7 operacine sistema, belaidžio interneto tinklą galite surasti ir šiuo būdu:

  • paspauskite ant belaidžiu ryšio ikonėlės, esančios jūsų kompiuterio lango apačioje,
  • jeigu ties jūsų belaidžio tinklo pavadinimu nematote užrašo „Connected“, užveskite ant pavadinimo pelę, paspauskite dešinį pelės klavišą ir pasirinkite „Connect“.

7) Jei prisijungti prie belaidžio ryšio nepavyko:

  • patikrinkite, ar įvestas teisingas prisijungimo slaptažodis. Prisijungimo slaptažodis nurodytas ant modemo,

8) patikrinkite, ar jūsų kompiuteryje įdiegtas belaidžio ryšio adapteris (dauguma nešiojamųjų kompiuterių belaidžio ryšio adapterius turi):
jeigu naudojatės nešiojamuoju kompiuteriu, patikrinkite, ar dega belaidžio ryšio lemputė

9) jeigu lemputė nedega, įjunkite Wi-Fi jungiklį. Įjungimo jungtukas, atsižvelgiant į kompiuterio gamintoją ir modelį, gali būti skirtingose vietose.

  • jei belaidžio ryšio adapterio jūsų kompiuteryje nėra, prieš naudodamiesi belaidžiu ryšiu turėsite jį įsigyti ir įsidiegti. Nurodymų, kaip įdiegti ir konfigūruoti belaidžio ryšio adapterį, ieškokite įsigyto adapterio instrukcijoje.
  • jeigu naudojate stalo kompiuterį su įstatomu belaidžio ryšio adapteriui, patikrinkite, ar adapteris tinkamai įstatytas į kompiuterio jungtį.

 

4 variantas. Patikrinkite ar pasiekiamas interneto adresų serveris (DNS).

 

 DNS1: 213.190.55.25

 DNS2: GATEWAY

 DNS3: 8.8.8.8

 

5 variantas. Patikrinkite, ar išjungtos failų siuntimosi (P2P) programos.

Jeigu naudojatės failų siuntimosi programomis, išjunkite jas ir patikrinkite, ar problema išlikusi. Programas išjungsite, jeigu pašalinsite jos piktogramą iš apatinės ikonų juostos dešinėje ekrano pusėje.

Interneto kokybę gali įtakoti jūsų kompiuteryje paleistos siuntimosi (P2P) programos, nes jos, net ir nesiunčiant turinio, apkrauna jūsų maršrutizatoriaus procesorių.

Maršrutizatoriaus našumą riboja ne siunčiamas turinys (kilobaitai), bet sujungimų ir paketų per sekundę skaičius.

Jeigu išjungus siuntimosi (P2P) programas internetas namuose veikia gerai, palikite jas išjungtas arba pabandykite naudojamoje siuntimosi (P2P) programoje apriboti susijungimų skaičių iki 50, jei nepadeda, nustatykite, kad ši programa naudotų 50 proc. greitaveikos.

 

6 variantas. Patikrinkite, ar problema yra tik viename kompiuteryje

Jeigu turite tokią galimybę – patikrinkite, ar kitame kompiuteryje puslapiai atsidaro. Jeigu kitame kompiuteryje viskas veikia, tuomet problema yra jūsų kompiuteryje – tokiu atveju rekomenduojame kreiptis į IT specialistą arba mokamą „B4NET“ specialisto pagalbą mokamu tel.852706232

Jeigu puslapiai neatsidaro ir antrajame kompiuteryje – kreipkitės:

klientų tel. 852706232

Jeigu nepavyksta konfigūruoti modemo, ar nežinote kaip tai padaryti – kreipkitės pagalbos į kvalifikuotą IT specialistą arba mokamą „B4NET“ specialisto pagalbą mokamu tel. 852706232.

 

 Jūsų B4NET

 



(2014-07-11)


.:atgal
 
 
 
Privatumo politika | Atsakomybės apribojimas
 
Copyright © 2005-2009 UAB „Acta iuventus“
 

Informacija, užsakymai, klausimai8 700 35555